Monday, 5 February 2007

projekti #1

Okei, eli hieman minun ensimmäisestä projektista.
Asumme vuokralla ja meillä ei ole seinillä kertakaikkiaan yhtään mitään. :( Ei haluttu laittaa mitään koska ei oikein tiedetty että kuinka pitkään asutaan täällä ja koska jos naulaa jotakin niin niistä joutuu kuitenkin sitten lähtiessä maksamaan.. Ei innosta!
Mutta nyt olemme päättäneet jäädä tänne hieman pitemmäksi aikaa ja samalla yritämme säästää hieman ehkä asunnonostoa varten. Ja nyt haluan tästä talosta kodikkaamman että täällä tuntuu paremmalta asua. Olkkariin olen ostanut ison julisteen mutta nyt vain pitäisi saada vielä hankittua kehykset.

Mutta siihen projektiin siis. Makuuhuoneessa meillä ole siis mitään seinällä joten haluaisin sinne jotakin. Toki voi olla että minun projekti pääseekin keittiöön.. eihän sitä koskaan tiedä. Mutta minulla oli viime vuonna ihana viivi ja wagner seinäkalenteri. oih, se on niin suloinen. Päätin uusiokäyttää sen ja olen nyt muutamana päivänä leikellyt kalenterista kuvat, eli siis näin:

Possun alta leikkaan nuo viivat pois, mutta jätin ne nyt että muistan sitten piirtää ne jälkeenpäin. Mutta siis, aion nyt alkaa ottamaan valokuvia meistä.. kaikki yhdessä tai erikseen ja yhdistän niitä sitten näihin kuvien aiheisiin. Ja aion kaikki sitten kehystää erikseen. Eli seinälle tulisi 12 kuvaa! jiihaa.

Kaikki kuvat on nyt leikattu ja seuraavaksi alan katsomaan Idolsia ja siinä samalla hiekkapaperikuutiolla hion kuvien reunoja leikkaamisen jäljiltä. Ihanaa!

No comments:

Post a Comment

Thank you so much for leaving a message for me! :)
Kiitokset kommentista! :)

Note: only a member of this blog may post a comment.