Sunday, 18 March 2007

~uudet Viivi ja Wagner kuvat seinälle. 3 uutta! jeee!!~

Noniin, tässä vihdoinkin pitkästä aikaa tekeleitä. :) Kuten jo tiedättekin, olin askartelemassa taas koko päivän eilen. Oli aivan ihanaa! Hyvänen aika kuinka paljon siirtokuvia siellä oli myynnissä.. onneksi en mennyt niiden kanssa aivan sekaisin. Olisin kyllä halunnut ostaa ne kaikki!

No, mutta, asiaan. Sain tehtyä kolme kuvaa lisää.. siis niitä seinälle laitettavia. Nyt voisikin pikkuhiljaa alkaa niitä kehystelemään. Tässä uudet kuvat:



Ihan tyytyväinen olen näihin kaikkiin. Just sellaisia simppeleitä ja värikkäitä, niinkuin halusinkin. jiihaa!

4 comments:

  1. Hienoja oivalluksia, kuvat sopii teksteihin ja päinvastoin! Mulla on itellä ollu monena vuonna viivi ja wagner kalenteri, harmi kun en SILLOIN tajunnut säästää niitä askarteluun. No tämän vuoden kalenterin säästän varmasti!

    ReplyDelete
  2. Kiitos kiitos! Halusin jotenkin käyttää lahjaksi saamana kalenterin. Harmitti kun vuosi vaihtui ja se piti ottaa seinältä pois. Olen tykännyt ihan hirmuisesti näistä minun tekemistä kuvista. On ollut kiva etsiä sellaisia sopivia. Vielä pitäisi 6 tehdä.. sitten loppuu kuvat. nyyh! Oli kyllä kiva laitella kuvia blogiin pitkästä aikaa! jee!

    ReplyDelete
  3. Kiitos! minulla on jo pari noista kuvista seinällä. Kovasti kyllä piristävät :) Kivoja väriläiskiä!

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving a message for me! :)
Kiitokset kommentista! :)

Note: only a member of this blog may post a comment.