Sunday, 29 April 2007

Eilisen askartelupäivän satoa :)

Oli tosi ihana käydä taas askartelemassa. Aluksi jostakin syystä ahdisti ikävästi, mutta kyllä siitä sitten olo parani ja sain aikaiseksikin.. ainakin muutaman sivun reseptikirjaan jne. Jippii!

Ah, tulipa taas mieleen että harmittaa kun en ole innostunut ATC korteista. Tässä lähellä on nimittäin askartelukauppa ja he tapaavat siellä kerran viikossa ATC korttien merkeissä.. tekevät niitä ja vaihtelevat!

No, mutta tässä sivut mitkä tein.. ja sain valmiiksikin.



ja minun piti tehdä yksi kiitoskortti. Olin tosi tyytyväinen että sain senkin tehtyä.. tosi yksinkertainen siitä tuli.


Ja Sari, sain vihdoinkin tehtyä sivun sinun decoon! Olen tosi pahoillani että se jumittui tänne niin pitkäksi aikaa. plääh. Vielä minun pitää lisätä itse resepti siihen, mutta muuten sivut ovat valmiit! tänään saan sen varmastikin valmiiksi.

6 comments:

  1. Hienoja sivuja taas sinne reseptikirjaan, sivujesi ansiosta minäkin olen innostunut tekemään reseptikirjan. Saa nähdä koska saan aikaiseksi aloittaa :)

    ReplyDelete
  2. Tosi kauniita sivuja taas! Itsekin oon miettinyt, maissin tavoin sun töistä inspiroituneena, että voisi tehdä tuollaisen kirjasen. Vaan vielä on harkinnassa! :)

    ReplyDelete
  3. Olisi kyllä aivan ihana nähdä että millaisia sivuja teette!!! Aiotteko tehdä sellaiset reseptikirjat joissa on jo tehtyjä, hyväksi todettuja reseptejä, vai tähän minun tyyliin, eli kirjassa on vain reseptejä mitä ei ole vielä testattu?

    Oli kyllä mukava saada taas muutama sivu lisää kirjaan. :)

    ReplyDelete
  4. Minä haluaisin tehdä sellaiset reseptikirjat ohjeista joita olen kokeillut ja hyväksi todennut. Nyt kaapit pursuaa jos jonkinlaisia lehdistä repäistyjä sivuja. Haluaisin tehdä erikseen arkiruoka,juhlaruoka,makeat leivonnaiset, suolaiset leivonnaiset, jälkiruoat/välipalat=) tuossahan tekemistä riittää. Olisi vain työnkin kannalta niin helppoa kun olisi käytännölliset,helpot ohjeet kerättynä johonkin kauniiseen reseptikirjaan. Kohta alkaa kahden kuukauden loma joten silloin olisi aikaa tehdä edes osa noista mainituista,tosin osa lomahan meneekin muuttoon ja uuden kodin laittoon. No aika näyttää miten loma tulee käytettyä.

    ReplyDelete
  5. Itse ajattelin, että jonakin päivänä kun sellaisen reseptikirjan/vihon teen niin siihen keräisin kaikki kaapeissani lojuvat yksittäisinä lappuina lojuvat reseptit siis samoin kuin Sari. Ne on yleensä jo ennalta testattuja. Täytyypä katsoa jos kerkeisi aloittamaan sen vaikka kesällä.

    ReplyDelete
  6. Jään kyllä tosiaan innolla odottamaan että alatte tekemään reseptikirjoja. Mutta.. aiotteko laittaa niihin myös kuvia? Hei, siinähän onkin idea.. jos niihin ei ole kuvaa, niin sitähän voi sitten testata reseptin (että se varmasti on herkullinen) ja samalla räpsäistä kuvan :).

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving a message for me! :)
Kiitokset kommentista! :)

Note: only a member of this blog may post a comment.