Wednesday, 16 May 2007

~ystävyys / friendship~


Ihanaa! Taas sain tehtyä kortin. Tulee aina yhtä hyvä mieli kun saa kortin valmiiksi. Ja vintage leimasimien käyttö jatkuu. Tässä siis nro 2 niistä minun kolmesta suosikista. Oli ihan pakko saada pari kukkaakin korttiin.. taas.. *Laura tykkää kukista!*

Sain eilen Miss Marple DVD setin ja minusta on ihana askarrella samalla kun katselen niitä jaksoja. Minulla on yleensä aina tv päällä kun askartelen. Entä miten muilla? Tykkäättekö askarrella hiljaisuudessa... vai onko radio päällä, tv? Musiikkia?

Wonderful! I managed to get another card done. Everytime when I get a card done, I feel so happy. And I am continuing using the vintage stamps. This is #2 of my three favourites. I also just had to add a couple of flowers.. again..*Laura loves flowers!*

I got the Miss Marple DVD box set yesterday and I love being crafty when watching those episodes. I usually always have tv on when I am crafty. How about you? Do you need silence.. or do you have radio or tv on? music? I would love to know.

4 comments:

  1. Ihanat ovat nuo molemmat vintage korttisi!

    Mulla on usein radio päällä kun askartelen. Mutta useimmiten kuitenkin ihan hiljaista, sillä parhaiten saan askarreltua iltaisin kun muksut ovat nukkumassa. TVtä ei tule samalla seurattua jos kortteja teen. Mutta ristipistoilu sujuu kyllä oikein hyvin ohjelmia samalla seuraten.

    ReplyDelete
  2. Ihana kortti niinkuin myös tuo keijukortti yläpuolella, nuo vintageleimasimet on kyllä aivan ihania :)

    ReplyDelete
  3. Söpö kortti:) sulla on silmää;)
    mulla on yleensä aina radio päällä, kun mun askarteluhuoneessa ei oo tv:tä. enkä kyllä niin telkusta välitäkkään..

    ReplyDelete
  4. Kiva kortti! Olen miettinyt samaa, eli mitähän ihmiset kuuntelevat/katsovat askarrellessaan. Mä olen kantanut jo kierrätykseen menevän vanhat stereot askartelujen ääreen ja yleensä kuuntelen vanhoja kasetteja joko ostettuja tai teininä itse äänittämiäni. Ne on hauskoja! :D

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving a message for me! :)
Kiitokset kommentista! :)

Note: only a member of this blog may post a comment.