Monday, 2 July 2007

~7 facts about me challenge~

SCROLL DOWN FOR BLOG CANDY!!!

noniin, juniper haastoi minut tähän, eli 7 tosiasiaa itsestäni.
So, juniper challenged me for this one, ie. to tell 7 facts about me.

7 Faktaa minusta / 7 facts about me

1. Minulla on usein syyllinen olo kun käytän joitakin kiilleliimoja koko ajan ja loput kiilleliimaa vain istuvat hyllyllä käyttämättöminä. Aina ajattelen että niillä on paha mieli sitten.
2. Olen suklaapossu... voisin syödä sitä koko ajan.
3. Inhoan sairauksien ääniä.. siis yskimistä jne.
4. Rakastan vedessä olemista.
5. Minulla on ihana kissa Sokeri. Sokeri on minun vauva.
6. Rakastan ihania elämän pikkuasioita.
7. Joskus aamuisin olen niin rullaantunut peiton sisälle etten meinaa päästä pois. Ukko sanookin minua tortillaksi silloin :).

1. I feel guilty for using some glitter glues so much and leaving the others to just sit there unused. I think they are going to feel bad.
2. I am a chocolate pig.. I could eat it all the time.
3. I hate the sick sounds.. like coughing etc.
4. I love being in water.
5. I have a gorgeous cat called Sokeri. She is my baby.
6. I love all little things in life.
7. Sometimes in the morning I am so rolled up in the quilt that I can barely get out. My partner calls me tortilla then :).

Ok, that's it. time for me to challenge 7 others now. I choose: helena, kirsi, maissi, emilia, Sari, Flossie and chelemom.

4 comments:

  1. I have risen to your challenge! I love the tortilla story!

    ReplyDelete
  2. Thanks for the nice card, Laura! It came in the mail:)

    ReplyDelete
  3. Hauskaa, että joku toinenkin tuntee sääliä mitä omituisimpia juttuja kohtaan, elollisia tai elottomia :)

    ReplyDelete
  4. Hih kuinka hauska toi tortillajuttu!

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving a message for me! :)
Kiitokset kommentista! :)

Note: only a member of this blog may post a comment.