Friday, 24 August 2007

hiljaista / quiet

Huih, kun minun blogissa on ollut hiljaista.. tai siis, minä olen ollut hiljainen. Tällä viikolla vain päivät on taas kadonneet johonkin. Vielä joudutte odottelemaan jonkin aikaa, koska aion tehdä itselleni toisen blogin.. sinne laitan kaikki Stampin' Up jutut. Jotenkin minusta on parempi niin että niille on ihan oma paikka. :) Sain tänään aloituspakettini. iiiiiiik!!! 12kg paketti tuotiin ovelle. Jiihaa!! Otin siitä kuvia ja laitan ne sitten sinne uuteen blogiin. :)

Oh, it has been so quiet here in my blog.. I mean, I have been quiet. This week has just disappeared so fast. You might have to wait a bit longer as I am going to make myself another blog.. for all the Stampin' Up things. I just find it nicer to have a specific place for those. I got my started package today! eeeeek! 12kg box was delivered to the door. I was so happy! I took some pictures of it and will be putting those in the new blog. :)

5 comments:

  1. kg???!!!!! minä olen shokissa!! Mä haluan kanssa!! Hi hi hiii... odotan innolla kun olet valmis uuden sivun kanssa!! Terkut/ sari

    ReplyDelete
  2. Jään innolla odottelemaan uutta blogia ja kuvia:-)

    ReplyDelete
  3. www.millam.vuodatus.net25 August 2007 at 02:37

    ompas herkullisen näköinen kirja!!! vesikielellä...

    ReplyDelete
  4. samat sanat=) jään innolla odottamaan kuvia ja uutta blogiasi.

    ReplyDelete
  5. Täällä myös odotellaan innolla, että mitä sieltä oikein on tulossa.

    Maiju

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving a message for me! :)
Kiitokset kommentista! :)

Note: only a member of this blog may post a comment.