Monday, 15 October 2007

~minut haastettiin :)~

hihii!!! Ihana Piia laittoi minulle haasteen. iik!
Haaste oli tämä:

Ota kuva lähimmästä ikkunasta avautuvasta maisemasta, tai jos olet ulkona, kuvaa bloggausympäristösi. Liitä kuva blogiisi ja kerro, missä yleensä bloggaat (kotona, töissä, kirjastossa, kahvilassa jne.) ja onko kuvassa kyseessä normaali bloggausympäristösi. Haasta mukaan haluamasi määrä muita bloggaajia ilmoittamalla haasteesta heidän kommenttilaatikkoihinsa.

ja tällainen maisema on minun oikealla puolella olevasta ikkunasta. Nappasin kuvan pikaisesti ihan ikkunan läpi vain :).

This was a challenge given to me.. to take a picture of what I see outside the window next to where I am sitting right now :). This is my view.

8 comments:

  1. Ihanan kesäistä meidän hentoon lumikerrokseen kun vertaa! ;)

    ReplyDelete
  2. ihanan nakonen paikka.Mulla ei ole ikkunaa mun skrappi huoneessa joten eipa ole maisemaa,heh heh.

    ReplyDelete
  3. wow what a gorgeous view Laura!!!
    I would love to be out and walking that neighbourhood!!!

    Thanks for sharing it!

    Karen

    ReplyDelete
  4. Ihania ovat. Niin ihania, että raaskiiko niitä edes käyttää :)

    ReplyDelete
  5. Ihana näkymä ja ihanan valoisan näköistä, meillä kun on täällä synkkä (mutta värikäs)syksy menossa.

    ReplyDelete
  6. Mukava ja nätti ikkunamaisema. Ja aaah, teillä riittää siellä aurinkoa!
    Olen usein viihtynyt blogissasi ja ihaillut töitäsi. Nyt ensimmäisen kerran kommentoin.
    Lämpimin terv. Riitta.

    ReplyDelete
  7. hei riitta! ihana kun kävit kommentoimassa! :) kiiitos paljon!

    ReplyDelete
  8. Oi, onpas ihanan näköistä!!

    Kiitos paketista. Tuli sopivasti eilen kun piti yhtä decoakin alkaa tekemään.
    Deco sivulle tulikin yhtä sun toista mitä olen sulta ostellut...ja leimasinkin oli sulta :D

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving a message for me! :)
Kiitokset kommentista! :)

Note: only a member of this blog may post a comment.