Saturday, 15 December 2007

~my cards on display~

iiiiiiiiiiiiiiiiiiik!!!! iiiiiiiiiiiiiiiiik!!!! iiiiiiiiiiiiiiiiik!!!!
Tässä kuva minun lähellä olevasta iiiihanasta scrapbook kaupasta. Olin eilen siellä taas askartelemassa ja vihdoinkin näin omat korttini esillä. kääk!!! Voi että oli kyllä hieno tunne kun ne siellä näin. Olin ylpeä itsestäni :). Arvatkaa mitä? Joku oli varastanut yhden minun korteista!!! hyvänen aika :) Mutta, tottakai otin sen kohteliaisuutena.. jos joku on niin paljon tykännyt minun kortista että se piti aivan varastaa! Mutta varastaminen ei ole hyvä asia :(.

eeeeeeeeeeeeeek! eeeeeeeeeeeeeek! eeeeeeeeeeeek!!!
Here is a photo from lovely Scraptacular, which is my LSS. I was there all day yesterday again and I finally got to see my own cards on display. eek! I felt absolutely incredible when i saw them. I was so proud of myself :). But guess what? Somehas has stolen one of my cards!! Goodness me. Well, I did feel flattered, of course. :) Someone must have really liked the card to actually steal it! But stealing is not good. no no no.

7 comments:

  1. Ihanaa, Laura! Sun kortit on upeita ja ansaitsee päästä esille! Ja vaikka varastaminen on rumaa, on se tosellakin kohteliaisuus (mitähän varas aikoo kortilla tehdä? ei kyllä voi hyvällä omallatunnolla sitä kenellekään antaa).

    ReplyDelete
  2. Nuo kortit on niin upeita! Ja mulla kyllä sekois pää, jos olis tuollainen askartelutarvikekauppa lähistöllä, kaikki kortteja ympäröivä tavara nayttää hamstrattavan hyvältä..! Enkä kyllä ihmettele, että jonkun pitkiin kynsiin on pöllökorttiparka joutunut, on ne sen verran omaperäisiä ja taidokkaita. Mutta hyi sille varkaalle, tekis omia!

    ReplyDelete
  3. ooneksi olkoon laura!!!! Tosi kiva homma! harmi että on ihmisiä koitten pitää varastaa, mutta ymmärrän että sen ottaa "kohteliasuutena"!! =)

    ReplyDelete
  4. Mä olisin myyjältä ruinannut tuota sinistä pöllökorttia, ja kun se ei olis sitä myynyt, niin olisin varastanut sen.... heh... No en ehken. Kyllä noin upeita kortteja kelpaa esitellä vaikka missä! Kauppa näyttää ihanalta, näin itse kun on 90 prosenttisesti netin varassa, eikä juuri koskaan saa hiplata tavaroita ennen ostamista

    ReplyDelete
  5. tosi kiva etta korttisi ovat paasseet esille.Olet taatusti ansainnut sen.Onneks olkoon vaan.Kivan nakosii leimasimia muuten.

    ReplyDelete
  6. Kiitoksi ihanasta pöllökortista joka tuli tänään postista! Ihailinkin sitä tuosta kuvasta! ;) Toivottavasti sinullekin tuli perille meidän "modernimpi" joulukortti.

    ReplyDelete
  7. Hienoa että korttisi pääsivät kauppaan. :) Olen seurannut tätä blogia vasta vähän aikaa, mutta se mitä olen ehtinyt nähdä miellyttää silmää. :) Missä tuo scrapbook kauppa tarkalleen sijaitsee? Minä en ole kuullut yhdestäkään suomalaisesta scrapbook kaupasta. O_o

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving a message for me! :)
Kiitokset kommentista! :)

Note: only a member of this blog may post a comment.