Thursday, 20 December 2007

~xmas journal, day 7~


Hyvänen aika että minä olen jäljessä näiden sivujen kanssa. Nyt on jo 20.12. ja tämä on minun viimeisin sivu. käääääääk! No, onneksi olen joka päivä vähän kirjoitellut ylös että mitä sitä onkaan tullut tehtyä. jee! Tämä sivu alkoi hienosti mutta sitten meni aivan pieleen. No, mitä sitä pienistä :).

Goodness me how behind I am with my pages. Today is already the 20th and this is the last page I have done. eeeeeek! Oh well, at least I have been writing a little bit everyday so i will remember what I have done. yay! This page started so well, but then.. ended up looking awful. Oh well :). Not stressing about it one bit :).

Recipe:
Both patterned papers by Arctic Frog, Choc Chip and Very Vanilla cardstock by SU, couple stamp by Stampendous, snowflakes and stars stamps by SU

3 comments:

  1. Kauniita, persoonallisia sivuja olet taiteillut! On sinulla esteettistä silmää kyllä vaikka kuinka. Voi hyvin, lämmin halaus. Toivon että Joulunne on mukava.

    ReplyDelete
  2. Minusta tämä on kiva sivu.. :) Niinkuin kaikki muutkin kyllä.. hih..

    ReplyDelete
  3. miten niin pieleen?? Mun mielestä se on aivan ihana sivu!!!

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving a message for me! :)
Kiitokset kommentista! :)

Note: only a member of this blog may post a comment.