Monday, 28 April 2008

still alive!

Täällä sitä vielä ollaan. Huih, eipä ole tullut laitettua blogiin yhtään mitään yli viikkoon. Loman jälkeen viime viikko vain katosi. Väsytti.. mietitytti.. kovasti olisi haluttanut askarrella mutta minun askartelupöytä oli taas kerran niin tavaran peitossa että sinne ei mahtunut eikä yhtään huvittanut alkaa sitä taas järjestelemään. Oli mukavampi mennä vain peiton alle päiväunille Sokerin kanssa. :)

Still here! oh wow, i haven't put anything new in my blog in over a week. After my holiday the last week just disappeared. I was tired, I was thinking a lot.. I so wanted to be crafty but my desk was once again so full of stuff that I couldn't fit there and I just couldn't be bothered organizing it again. It was so much nicer to just go to bed and have a nap with Sokeri. :)

Mutta nyt minulla on uusi askartelutila!!!! jihuu! Päätin muuttaa nimittäin tietsikkahuoneeseen. Eli tämä meidän toinen makuuhuone on nyt kokonaan minun! On aivan ihana kun vihdoinkin askartelupöytä ja tietokone ovat vierekkäin. jee! Vähän tämä tuntuu vielä oudolta eikä oikein tiedä että mitä tekisi, mutta pikkuhiljaa kun muutan tavaroita tänne, niin eiköhän se ala tuntumaan sitten ihanalta askartelunurkalta :).

But now I have a new crafty space! I decided to move to our office room. It is completely mine now. It is so wonderful to finally have my crafty table and computer next to each other. Yay! It still feels a bit strange, but I am sure that as I keep moving my stuff here, i will start feeling more at home. :)

Elämää olen miettinyt kovasti myös. Olen ollut jumittuneena samaan paikkaan jo aivan liian pitkään. Itsetunto on ollut nollassa pitkään, pitkään, pitkään ja tuntuu että olen vain ollut vuosia piilossa elämää. Haluan elämältä niin paljon enemmän mutta pelottaa yrittää kun aina tuntuu vain että kuitenkin epäonnistuu enkä osaa yhtään mitään. Mutta nyt tuntuu ettei sitäkään jaksa enää. Nyt haluttaa jo alkaa etsimään muutosta. Ensimmäinen juttu siinä on se, että lopetan huudossa myymisen. Olen tämän vuoden puolella jo vähentänyt sitä aikalailla ja nyt vain aion pikkuhiljaa lopetella. Aikataulu ei ole vielä ihan selvillä itsellekään.. Olen laittanut jo kohteita alennukseen ja aion jatkaa sitä, joten käykäähän katsomassa jos siellä olisi jotakin huudeltavaa, niin minä saan maksettua luottokortin pois ja voin sitten lopetella sen myynnin. Pelottaa, kun olen tehnyt sitä jo niin pitkään. Mutta tiedän että minun olisi pitänyt tehdä tämä jo kauan sitten, joten toisaalta se tuntuu tosi hyvältä. Muitakin suunnitelmia olen jo tehnyt, mutta niistä joku toinen kerta lisää. Eikö se olekin niin että kun yhden oven sulkee niin aina avautuu monta uutta? Sitä minä toivon!

I have also thought about my life a lot. I have been stuck in the same place for soooo long. My self esteem has been low.. non existent really for a looooooooooong time and I really feel like I have just been hiding from life. I want so much more but I am scared to try as I feel that I will surely fail and that I can't do anything. But now I feel that I am too tired even for that. I want to seek change. I have been selling things online for years and to tell you the truth, I feel that it has been convenient for me as I have been able to hide. Now I have decided to stop doing that. It is well overdue already. I am so so so nervous about it but I strongly do feel that it is the right thing to do. Isn't it so that when you close one door, many new ones will open? I really hope so.

5 comments:

  1. Good for you Laura! I'm sure new doors will open for you and bit by bit you'll discover new and exciting things :)

    I know you can do absolutely anything you put your mind to, so good luck with the future, whatever you choose to do, and with your new office fit-out.

    It'll all work out in the end! :)

    Onnea matkaan! ;)

    ReplyDelete
  2. Kuulostaa tutulta tuo elämän miestiskeleminen.. Olen aivan vasta huomannut, että elän koko ajan ns. "odottaen" jotain parempaa aikaa.. En voi tehdä sitä ennen kuin teen sitä tai en voi tehdä tätä ennen kuin olen sellainen kuin itse haluan ja plaah.. Olen yrittänyt kovasti kääntää ajatuksia tähän hetkeen, muuten taitaa tämä ainutskertainen elämä valua hukkaan.. :( Eletään siis tässä hetkessä ja tsemppiä muutoksiin sinun elämässä.. ;)

    ReplyDelete
  3. paljon onnea uudelle elämälle! :) kiva että joku uskaltaa. mutta älä missään nimessä lopeta tota korttien tekoa! sun kortit saa aina hyvälle tuulelle. tollasia kortteja vastaanottaisi mielellään! :)

    ReplyDelete
  4. Moi! Niin se vaan on, että aina välillä tulee halu johonkin uuteen. Ja niin se pitää ollakin!!! Eihän sitä ihan saa jämähtää : )

    Onnea matkallesi, toivottavasti vastaan tulee paljon uutta ja paljon ihanaa!

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving a message for me! :)
Kiitokset kommentista! :)

Note: only a member of this blog may post a comment.