Saturday, 28 March 2009

~stampin' up~

no, jopas nyt on postiteltavaa. hih! Tänään kävi pakettiukko taas tuomassa Stampin Up paketin joten saan postitettua lisää tilauksia. kiva kiva kiva! :) On ollut tosi kiva saada viestejä että paketteja on tullut perillekin!

Ainiin, ja arvatkaa mikä tänään tuli postin mukana... uusi kuvasto!!! iiiiiiiiiik!!!! Se on tosi kiva ja aivan ihania leimasinsettejä siinä. voi.. pöllösetti ja kengurusetti (se on ihan PAKKO saada) ja sock monkey.. käääk! Ja uusia nauhoja!! Pistetäänkö pari nauhakerhoa käyntiin? Ajattelin että voisi laittaa kaksi eri kerhoa, sillä nauhoja on kahta eri mittaa.. joten toiseen kerhoon mahtuu 13 ja toiseen 9. Minä laitan kerhoon sitten vain ne uudet nauhat. Mutta siitä myöhemmin lisää.

5 comments:

  1. joo, nauhakerhoa pystyyn vain. täällä yksi joka on ehdottomasti mukana! :))

    ReplyDelete
  2. minä tahtoisin pöllösetin, mistä niitä saa??

    ReplyDelete
  3. tanjuska, laita minulle mailia tänne: askartelu75@gmail.com niin minä laitan sinulle lisätietoa.

    ReplyDelete
  4. Juuh, nauhakerho pystyyn vaan! Täälläkin yksi joka ehdottamasti haluaa mukaan :o)

    ReplyDelete
  5. Täälläkin on yks pöllö, joka olis kiinnostunut... otan myöhemmin yhteyttä kun olen muutaman tunninn päästä lähdössä kuntoutusreissulle.

    -merja-

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving a message for me! :)
Kiitokset kommentista! :)

Note: only a member of this blog may post a comment.