Thursday, 9 April 2009

~haastetta pukkaa~

...teille lukijoille siis :). Minusta olisi aivan mahtava juttu, jos te skräppääjät kokeilisitte tuota samaa juttua kuin minä, eli yksistä varusteista niin monta eri juttua kuin mahdollista. Eikä sitä varten tarvitse edes tilata mitään. Jos omista varastoista löytyy jonkun sarjan kolme eri paperia ja sitten niiden lisäksi otat vielä kaksi samanväristä Bazzill arkkia. Niistä sitten kuva blogiin ja ei kun skräppäämään. Minusta olisi kiva kuulla tunnelmia ja että minkälainen kokemus se teille on.

Minulle on ollut tosi vaikea jatkaa nyt kahden leiskan jälkeen koska tuntuu ihan kamalalta käyttää TAAS samoja papereita ja niistä pitäisi yrittää vääntää jotakin ihan erilaista. iiik! Kieltämättä on lopuksi sitten aika helpotus kun paperit loppuu. hihii! Yritin tuohon kolmanteen leiskaan käyttää niin paljon paperia kuin mahdollista.. se leiska ei ole muuten vielä valmis. Ja paperia on vieläkin ihan liikaa jäljellä. Hmm.. tekisiköhän niistä vaikka muutaman kortin? Ei tiedä vielä. Olen kyllä design teamin korteissa ihan jäljessä.. plääh :(. Olen vieläkin maailman surkein design team jäsen. voih.

Ja laitattehan minulle viestiä jos innostutte kokeilemaan tätä!

edit: ainiin, jos olette kiinnostunut noista scraproomin pakeista, niin minä tilasin kolme pakkia sekä yhden pienemmän ja niiden postikulut oli n.25dollaria mikä minusta oli ihan ok. Yhden pakin postikuluarvio oli n.11dollaria.

edit #2: hitsi, kun menin taas sinne heidän sivuille.. harmittaa kun en tilannut tuota maaliskuun embellishment pakkia. damn.

edit #3: hittolainen... nyt haluttaa kaikki nuo huhtikuun pakit. IIIIIIIIIIIIK!!!

2 comments:

  1. Hauska haaste :) Mä kokeilin juuri samantapaista juttua käytännön pakosta, kun jouduin ottamaan pääsiäislomalle mukaan vain tosi pienen määrän tarvikkeita. Yleensä mun skräppääminen alkaa siitä että käyn läpi suurimman osan papereistani ja raakkaan niistä yhä pienempää valikoimaa, kunnes lopulta pystyn päättämään, mitä käytän kyseisessä sivussa... Melko aikaa vievää on :D Pienellä valikoimalla työskentely oli ihan piristävää vaihtelua, mutta en ole kyllä vielä siitä aiheesta blogiin postannut.
    Uusien matskujen kanssa mulla käy usein niin että kun olen niitä yhdessä sivussa käyttänyt, tuntuu pitkän aikaa siltä etten voi käyttää samoja uudelleen. Ehkä se on yksi syy jatkuvalle osteluvimmalle... Olis kai tuotakin hyvä opetella, että tekee monta sivua samoista matskuista :)

    ReplyDelete
  2. Mua on pidemmän aikaa kiehtonu erilaiset pakit (hyvä sana muuten) mutta ei ole koskaan tullut moisia hankituksi. Ajattelin ottaa tämän haasteen vastaan ja toteuttaa niin pian kuin suinkin ehdin. Omista varastoista löytyy varmasti tarvittavat paperit :) Ja jos tästä omista varastoista kootusta pakista innostuu aivan valtavasti niin sitten voisi tilata muutaman ihan oikeankin pakin :)

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving a message for me! :)
Kiitokset kommentista! :)

Note: only a member of this blog may post a comment.