Saturday, 11 April 2009

~printing photos~

jups.. kello on kohta 2:30 yöllä ja minä täällä istuskelen koneella printtailemassa kuvia. Olen ollut niin hyvällä skräppituulella että ajattelin printata lisää kuvia ettei ne varmasti lopu kesken. hih! :) Tämä päivä meni kyllä ihan höpsis sillä olen nukkunut melkein koko päivän. Nukuin yöllä ihan hyvin mutta on vain väsyttänyt koko ajan. No, ehkä sitä pitää joskus vain nukkua oikein kunnolla varastot täyteen.

yeps, it is almost 2:30am and I am sitting here at the computer printing photos. I have been in a really nice scrapping mood so I thought I would print some more photos so that I won't run out of them. *grin* :) Today just disappeared for me as I have been pretty much sleeping the whole day. I slept alright at night, but I just have been tired. Well, I guess sometimes you just need to get some extra sleep.

On ollut tosi kiva kuulla että olette tykänneet minun leiskoista! Pari teistä on sanonut että ne ovat olleet vähän erilaisia entä minun leiskat yleensä. Minä en ollut edes ajatellut sitä. hih! Mietin että mistähän se johtuu.. Olisikohan ne erilaisia koska varsinkin tuon skräppipakin käyttäminen pakottaa miettimään enemmän että mitä sitä tekisi ettei leiskoista tule ihan samanlaisia. Sitä ei sitten tee sellaisia tuttuja ja turvallisia leiskoja. :) Pakkien ostaminen taisikin olla parempi juttu että mitä olin ajatellut. jippii!

It has been so nice to hear that you have liked my layouts! A couple of you said that they have been a bit different than my layouts usually are. I hadn't even noticed! I was thinking about why that is.. I wonder if they are different because especially when using the scrapbook kit, it has really forced me to think a lot more as I don't want all the layouts to look the same. I have had to think more so I don't automatically make the 'usual' kind of layouts. Buying those kits was an even better idea than I had thought. Yippee! :)

No comments:

Post a Comment

Thank you so much for leaving a message for me! :)
Kiitokset kommentista! :)

Note: only a member of this blog may post a comment.