Monday, 20 July 2009

~I have tried making cards...~

Kovasti haluttaisi tehdä kortteja mutta siitä ei vain meinaa kyllä tulla yhtään mitään :(. Minä en vain osaa tehdä niitä! iiiiik! Vai vertaankohan minä ihan liikaa muiden kortteihin kun niissä on niin paljon aina kerroksia ja tavaraa ja minun korteissa ei ole juuri mitään? Hmm.. tästä pitää kyllä päästä yli joten olen alkanut harjoittelemaan. Aion tehdä ihan simppelikortteja ja ehkä ajan mittaan löydän korttienteossa sen saman vapauden kuin leiskojenkin teossa. Se olisi kyllä ihanaa.
I sooooooooo want to make cards, but I am struggling :(. I just don't seem to be able to make them! eeek! Or maybe I am comparing my cards too much to others' as it seems like everyone else's cards have lot of layers and other stuff and mine are suuuper simple? Hmm... I need to get over this so I am going to start practising. I am going to start by making just simple cards and maybe in time I will be able to find that same freedom as when making layouts. It would be so amazing!

Tässä minun kaksi yritelmää eiliseltä. Käytin paria uutta stampin up leimasinta mitkä ovat odottaneet jo käyttöä useamman kuukauden +huokaus+. Ah, sekin vielä. Pitää tehdä oikein kunnon leimasininventaario ja myydä pois iso kasa niitä. Niin, että jäljelle saa sellainen mukava lajitelma, muttei liikaa.
Here are two that I made last night. I used a couple of 'new' Su stamps, which have actually been waiting for a couple of months to be used. *sigh* Oh yes, that too. I need to make a good proper stamp inventory and sell away a big pile of them. So, that I will end up with a nice selection and not so many.

Minä tykkään tuosta leimasimesta tosi paljon. Kortin sisäpuolella nimittäin on leimasimen toinen osa missä lukee: ...since I tend to scare normal people away. GLAD WE'RE FRIENDS! Tämän stampin up setin nimi on That's Funny. Käytin tuohon American Crafts papereiden taustapuolia kun ne on niin ihanan kirkkaita. Kuvan värittelin SU tusseilla.
----------------------

Tässä sitten se toinen kortti. Tähän käytin aivan ihanaa leimasinsettiä nimeltään Inspired by Nature. Tuo Basic Grey paperi on kyllä tosi kaunis!

16 comments:

  1. Nämähän on molemmat aivan upeita! Ylemmässä on ihanat värit ja hauska sanoma :) Alempi on tosi upea, tykkään kovasti kukkasiluetista ja kotrastista siinä.

    ReplyDelete
  2. Älä ota paineita korttien teosta!! Minusta korttisi ovat ihania juuri sen takia, ettei niihin ole laitettu paljoa pitsiä ja hörsöä! Itse kun teen sellaisia hörsöisiä =)

    ReplyDelete
  3. Minä kanssa tykkään hirveästi sinun korteistasi!! Se on taito, että saa niistä vähällä noin kauniita!!

    Toi ylemmän kortin teksti on aivan loistava! ;)

    ReplyDelete
  4. Olen sitä mieltä että käsintekijä pahin kritiikin antaja on tekijä itse. Kun teen omasta mielestä ihan törkeen kamalan kortin, niin se lähtee ensimmäisenä asiakkaalle!! Nuo molemmat on ihania, mutta erityisesti tuo alempi on aivan huippua tuotos!!! Ja minusta kaikki kortit on tekijänsä näköisiä ja se on HYVÄ asia. Sinun kortit ovat persoonallisia, mielenkiintoisia ja näyttäviä!

    ReplyDelete
  5. Minä pidän paljon korteistasi. Olen itse yksinkertaisen ystävä, ei saa olla liikaa tavaraa. Alemmassa olet saanut vähällä upean näköisen kortin. Ylemmässä kortissa kiva sanoma. Itse olen myös tosi kriittinen omiin kortteihin ja en oikein osaa niitä tehdä. Skräppäys on harrastus jota teen, mutta vertaan omia töitä toisten runsaisiin töihin, joten en ole tehnyt omaa blogia kun en halua näyttää omaa yksinkertaisuuttani ;)Blogiasi on aina kiva lukea :)

    -tuulikki-

    ReplyDelete
  6. No, voi hyvänen aika! Jos sinä et osaa tehdä kortteja, niin kuka sitten! Tuo kukkakortti on ihan mielettömän upea esim. Ja ne eläinkortit vähän aikaa sitten - iiiiih! Eli, ymmärrän oman silmän tarttuvan kaikkeen, mutta usko vaan, että me muut tykätään!

    ReplyDelete
  7. Ihan ekana vielä kiitos postiylläristä!! :)

    Nuo kortit on hienoja ja sä olet ehdottomasti mun suosikkikortteilija! Ja mä diggaan täysillä yksinkertaisesti toteutettuja korttejasi, ne on paljon paljon hienompia kuin semmoset hirveen monikerroksiset räpellykset! :D

    Nuo ekan kortin laatikot on kivoja, kun vain puolet kulmista on pyöristetty. Pitää laittaa korvan taakse :)

    ReplyDelete
  8. Siis siksi juuri sun kortit on niiiiin upeita, kun sulla on ihmeellinen taito tehdä yksinkertaisesta upeita luomuksia. Jos mulle annettais käteen leimasin ja kartonki ja käskettäis tehdä kortti ilman kukkia ja kaikenmaailman hörselöitä, ni mulla menis sormi suuhun!
    Olen aina ollut sun suuri ihailija ja sinun ainutlaatuista tyyliä on mahdoton jäljitellä!
    Toivottavasti korttientekoinnostus nyt lähtee sulla täysillä käyntiin! Olenkin jo odotellut sun uutta tuotantoa!

    ReplyDelete
  9. Hyviltä näyttää ja mikä pitää muistaa ihan jokaisen ( tätä aina lapsille hoen kerhossa kun jupiiseevat ettei tullu samanlainen kuin minun tekemästä mallista), että jokainen tekee omanlaisensa! :D

    ReplyDelete
  10. Aivan ihania kortteja ovat molemmat! Itse myös pidän paljon tyylistäsi tehdä kortteja sekä leiskoja; jatka vain samaan malliin =) Yksinkertainen on tyylikästä ja työsi ovat niin ihanan pirteitä myöskin =)

    ReplyDelete
  11. I think your cards are adorable! I especially loved the animal cards last week! :-)

    ReplyDelete
  12. Minä tykkään kovasti sinun korteistasi! Ei aina tarvitse olla "hörsötyksiä" - ja korttien kuuluu olla jokaisen oman näköisiä.

    ReplyDelete
  13. sen takia mä tykkäänkin sun korteista, kun ne on simppelin ihania! siis ei sun kortit kaipaa mitään miljoonia kerroksia, kun ne vaan....on! ninarskun kans just puhuttiin sun korteista, et ne on tosi ihania ja "täysiä" vaikkei niissä olis kauheesti juttuja. Paula on näköjään ilmaissut asian oikein (mä en osaa): että vähällä saa kaunista. :D
    tykkään taas kummastakin noista. yllätys.

    ReplyDelete
  14. Usko nyt meitä, kun niin moni sanoo samaa asiaa, minäkin :)

    ReplyDelete
  15. Both cards are gorgeous.

    Did you know non card makers prefer flatter, simpler cards. Seriously. It's only us crazies who pile on the layers :-)

    ReplyDelete
  16. Ihania kortteja ja varsinkin tuo alempi on aivan mahtava ja jos siihen olisi tunkenut lisää tavaraa niin sen olisi kyllä pilannut sillä tavoin. Sulla on uskomattoman hyvä silmä ja just oikeanlainen simppeli maku!

    -merja-

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving a message for me! :)
Kiitokset kommentista! :)

Note: only a member of this blog may post a comment.