Saturday, 25 July 2009

~night news~

Yöuutisia :). Kello 1:45. Pauli on nukahtanut sohvalle, Sokeri nukkuu korituolissa ja minä se vain askartelen. Lasissa on sitrusjääteetä, suklaa on jo loppunut ja CSI dvd on ollut päällä koko illan. Äsken valmistui tämän illan toinen kortti! Tarkoitus oli skräpätä, mutta pöydällä oli kaksi jo väritettyä kuvaa joten tein ne korteiksi. Kortit eivät ole valkoisia! oho! Olen niihin hirmuisen tyytyväinen koska ne ovat kuitenkin minun tyyliä :). Kiva kiva! Minulla on hirmuinen kasa valmiiksi taiteltuja värikkäitä kartonkeja joista haluan vihdoinkin tehdä kortteja. Ja kun silppusalkku on täynnä papereita, olen liimaillut niitä jo valmiiksi joihinkin korttipohjiin. Sitten saa vain niistä valkata jonkun kun tekee kortin :). Mutta aamulla vasta saan otettu noista sitten kuvat.
Mitä sinä aiot tehdä tänä iltana?

Night news :). It is 1:45am. Paul has fallen asleep on the couch, Sokeri is sleeping on the arm chair and I am being crafty. I have citrus ice tea in my glass, I have run out of chocolate and I have had a CSI dvd on all night. I just finished my second card for the night. I was going to scrap, but I found two images I coloured yesterday so I made those into cards. My cards are not white! wow! :) But I am suuuper happy with both of them and i think they are my style. Unfortunately I will have to wait until morning to show them to you. sigh.
So, what are you going to do tonight?

6 comments:

  1. Kiva kun olet saanut valmista aikaan ja tykkäät tuotoksistasi :D

    Meillä lähti mies ja poika pyöräilemään, nuorimmainen on kaverin kans menossa altaaseen ja lapsista vanhin meni kaverinsa kanssa eri kaverin luokse.
    Minä vaan oon kotona koirien kans, mietin tässä että mitähän tekis, pihalla on vieläkin lämmin.

    ReplyDelete
  2. Käytiin vuokraamassa Slummien miljonääri ja aion katsoa sen, vaikka en ole vielä sitä kirjaa lukenutkaan - se odottaa vielä hyllyssä. Lisäksi aion lueskella uusinta Yoga Journalia ja syödä vähän suklaata :) Pari korttiakin olisi polkattavaksi (siis blogattavaksi... ;) ) asti mutta se taitanee jäädä huomiseen. Ehkä.

    ReplyDelete
  3. Minun tekisi mieli skräpätä mutta tavaroiden esille ottaminen on rasittavaa kun ne on siivottava pois, koska kolme vuotias termiitti (poika lapsi) ei oikein vielä ymmärrä ettei äidin tavaroihin saa koskea. Ja minulla kun ei ole mitään erillistä "työpistettä". Kiva kun olet tyytyväinen töihisi. Kauniita unia ja oman kullan kuvia.

    -tuulikki-

    ReplyDelete
  4. Katson telkkaria (dvd:ltä Will Smithin Seven Pounds) ja neulon Korpinkynsi-kaulahuivia. Tietysti myös tutkin netistä kaikki suosikkiblogit yms. :D

    ReplyDelete
  5. Mä katselin illalla sekä tallenteita että tv:tä, nyt kiertelen blogeissa ja sitten oman kultsin viereen kirjan kera.

    -merja-

    ReplyDelete
  6. Tänään käydään illalla saunassa ja sen jälkeen taitaa mennä perinteisellä tv:n katselulinjalla ja muutoinkin samaa rataa kuin muulloinkin, kuten esim. eilisilta.

    -merja-

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving a message for me! :)
Kiitokset kommentista! :)

Note: only a member of this blog may post a comment.