Monday, 13 July 2009

~scraproom scrapbook kit - June (part 4)~

Joo, siltä vain aina löytyy uusia pakkeja. hihii! No, kun olen niin ahkerasti niitä tilaillut ja kun niistä saa tehtyä niin paljon!!! jee! Ja eilen VIHDOINKIN pistin jatkuvan tilauksen vetämään.. eli joka kuukausipakki tulee minulle automaattisesti. Jippii!
Noniin, mutta otin käyttöön ensimmäisen pakin näistä kesäkuun pakeista. Siinä oli Pebbles Inc SO TWEET-sarjaa: 3 kuviopaperia (kaksipuoleisia), 2 Bazzill Bitter Chocolate kartonkia, arkki ihania tarroja sekä muutama kiva Jillibean tarinointikortti.
Don't I ever run out of new kits? *LOL* Well, since I have so badly fallen in love with these kits, I have ordered all the different ones they had left :). And yesterday I FINALLY joined the cafe club, so that I will automatically get each month's kit. Yippee!
So, I am finally using one of the June kits. It had materials from Pebbles Inc SO TWEET range: 3 patterned papers (double sided), 2 Bazzill Bitter Chocolate cs sheets, sheet of the cuuutest stickers and a couple of lovely Jillibean journaling cards.

TÄSTÄ PAKISTA TEHDYT LEISKAT JNE.:
LAYOUTS MADE USING THIS KIT:
Tässä sitten tämän pakin ensimmäinen leiska. Eihän tuosta mikään huiman ihana tullut, mutta tärkeintä oli saada tuokin muisto talteen, joten olin leiskaan tyytyväinen :). Omista varastoista käytin aakkostarrat (ja siirtokuvat) sekä jalokivihaaraniitit... ja tietenkin musta kynä mikä on kyllä jo minun tavaramerkki. hih! :)
So, here is the first layout made with these goodies. Certainly far from being my best work, but the most important this was to save that memory, too, so I am happy with it :). From my own stash I used alphabet stickers (and rub ons) and gem brads.. and the black pen which has certainly become my trademark. grin! :)
---------------

added 20.9.09----------------
added 6.12.2009

9 comments:

  1. Hih mikä aihe! Mä en tiedä, voisinko mä yrittää syödä toistuvasti jotain sellaista mistä en heti tykkää. *nostaa hattua* Ihanat värit ja asettelu sivussa, mutta eniten jaksan aina ihastella sun pikkutarkkaa työskentelyä kaikkien yksityiskohtien kanssa. Mä kun itse oon vähän sellainen no kunhan on vähän sinne päin. Pitää siis treenata pitkäjänteisyyttä!

    ReplyDelete
  2. paketti? mitkä paketti??? :D voi hitsinhitsi kun en malta oottaa!!!
    tykkään kans noista pakeista ja voi kun vois tilata niitä edes silloin tällöin. tuokin leiska on aivan ihana! toi tumma pohja jotenkin tuo kaiken yhteen. ja kyllä sä vaan oot sitkeä sissi kun jaksat kokeilla ei-niin-hyvää-ruokaa monta kertaa. (mulle oliivit ei mee vieläkään, vaikka kuinka oon yrittäny.) mutta ilmeisesti se sun kohalla kannatti! :)

    ReplyDelete
  3. elinarsku: Hihii! Juu, joku ihme paketti voi olla matkalla.. mutta se ei tule Australiasta.. mutta.. ulkomailta kuitenkin.. hihii! :) Hieman haastetta sinulle ehkä.
    Hei, tilaa ihmeessä joku pakki kokeeksi! Niitä voi tilata ihan yksittäinkin (siis tilaa jonkun kuukauden flavour of the months). Postikulut on n.10dollaria. Oliivit on YÄK!

    ninarsku: Minulla yksityiskohtia? no, hmm.. kyllähän niitä tosiaan on, nuo kynällä tehdyt jutut. Minä ennen ruukasin kiirehtiä leiskan kanssa ihan liikaa, mutta nyt olen oppinut rauhoittumaan ja leiskan tekeminen saa kestää niin pitkään kuin se kestää. Ehkä siksi minulla tulee nyt tehtyä jotenkin huolellisesti.

    ReplyDelete
  4. Kiva aihe, tykkään! Ja tykkään intialaisesta ruoasta! No ok, kerran olen vain intialaisessa ravintolassa käynyt, mutta se oli jotain taivaallista!! Kotitekoinen intialaistyyppinen ruoka on myös ihan huippua!

    Muakin noi pakit on alkaneet kiehtoa, hihi! Itse asiassa tänään sain semmosia rub-oneja yhdestä tilauksestani että ne vaatii päästä skräppäykseen. Sopii niin hyvin meiän lunnikoiradiivalle... Ja Amerikan suunnasta tulee joskus kuukauden päästä (?!) ihania 30 tuumasia uutuuspapruja, jotka huutavat päästä skräpättäviksi. Eli ei kai auta kuin aloittaa 30x30-kokoinen skräppäys! :) Ihan sun innoittamana, kun sun töitäsi on ilo aina katsella (ja kuolata niiden ihanuutta!). :)

    ReplyDelete
  5. Intialainen ruoka ei oikein ole omaan makuuni, mutta naanleipä on ihanaa! :)

    Ihana leiska, ja aihe on hauska! Itsekin voisi alkaa tallennella tällaisia muistoja... :)

    ReplyDelete
  6. Great layout! I haven't had the opportunity to use my June kit yet, I have an all day crop on Saturday so hopefully then I will get to use my TSR kits!

    ReplyDelete
  7. Tosi upea leiska ja aihe on todellakin hauska, kiva saada tuollaisia muistoja talteen.

    -merja-

    ReplyDelete
  8. Voi miten hienon leiskan olet taas tehnyt :)

    ReplyDelete
  9. Tosi kiva sivu, värit sopii aiheeseen tosi kivasti!

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving a message for me! :)
Kiitokset kommentista! :)

Note: only a member of this blog may post a comment.