Tuesday, 21 July 2009

~thinking and thanking~

Vau! Siis vau, mitä kommentteja olette minulle jättäneet! Iso kiitos niistä. En kyllä osannut ollenkaan arvata että teistä niin moni tykkää minun korteista. Vau! Olipa kiva kun mainitsin sitten viime postauksessa. Eli tämä on nyt siis vain minun omasta päästä kiinni. huih! Hyvä niin, sillä nyt minun pitää vain vakuuttaa itseni siitä että on ihan ok olla ylpeä korteistani vaikka ne onkin niin simppeleitä. Aion tehdä kortteja lisää ja varmasti sieltä löytyy se ilo mikä pitääkin. Leiskojenkin kanssa kesti aika pitkään että olin niihin tosi tyytyväinen, joten pitää vain jatkaa askartelua.
Wow! I mean.. wow, what lovely comments you have been leaving for me about my cards! A huge thank you to you all. I never guessed that so many of you love my cards. Wow! I am so glad that I mentioned about me struggling in my last post. So, it is all in my headthen. eek! But that is good because I just need to learn that it is ok to be proud of my cards even if they are so simple. I am going to keep making more cards and I am sure that I will find the joy somewhere there. It took quite a while for me to be happy and proud of the layouts I have made, so I think I just have to keep being crafty :).

Olen ollut ahkerana eilen illalla ja tänään... olen mountannut leimasimia ja yrittänyt vähän järjestellä niitä. Niitä tuntuu löytyvän joka nurkasta. Eilen tuli mieleen että onkohan kukaan ikinä hukkunut leimasimiin. hihii! :) No, on ollut kiva katsella että mitä sitä löytyykään. Harmittavan paljon on sellaisia leimasimia joita en ole käyttänyt vielä kertaakaan!
I have been keeping busy last night and today... been mounting stamps and trying to organize them a bit. I seem to be finding them everywhere. Last night I was wondering if anyone has ever drowned in rubber. *LOL* Well, it has been so nice to see the stamps I have. I have been a bit miffed with how many unused stamps I have found though *sigh*.

1 comment:

  1. vau, oispa minullakin käyttämättömiä leimasia kaikki nurkat pullollaan :)

    Kiva kun itsekkin olet nyt tyyväinen omiin kortteihisi, tosiaan niinhän se menee että jokainen tekee omanlaisensa. :D

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving a message for me! :)
Kiitokset kommentista! :)

Note: only a member of this blog may post a comment.