Thursday, 15 October 2009

~P.S.~

Voi hitsi kun menin katsomaan... scraproom julkaisee aina kerran tai pari kuussa sellaisia halpoja pakkauksia jotka ovat SUPERalennuksessa. Käykääpä katsomassa mitä sinne ilmestyi tänään (tuo linkki on heidän keskustelupalstalleen.. toivottavasti se näkyy kaikille silti). Iiiik!!! Nuo ovat vain 13dollaria per paketti. Aika paljon saisi tavaraa kyllä sillä rahalla. Mutta kun minulla on jo liikaa... eikö olekin? Nuo on kyllä ihania!!! Mutta kerro mikä sinusta on niistä ihanin? Minä en edes osaa päättää!
Damn, I shouldn't have looked... once or twice a month scraproom comes out with these amazing economy buster kits. They are suuuuuper discounted and just wonderful. Go look what they showed us today. SCREAM. Only $13 each. You sure would get a fair bit of stuff. Those colours are gorgeous. But I have too much already, don't I? Tell me, which one do you like the most? I can't even decide!

4 comments:

  1. Oi, ihania! Se eka setti on ehkä mun suosikki. Mutta en itekään osta, kun mullakin on kaikkea liikaa... Ja pitäisi koittaa saada taas askarreltuakin, niin voisi taas jotain ostaa kun saisi kulutettua vanhoja juttuja. :)

    ReplyDelete
  2. I.H.A.N.I.A!!!!!!! Mutta kyllä noista ENCHANTING on paras tai ainakin lähimpänä mun värimieltymyksiä.

    ReplyDelete
  3. ilmoitusluontoisena juttuna vaan, että se mun eka leiska on sitte tehty... yritän täällä tehdä nyt vielä minikirjaakin. tämä taistelee vastaan!!

    ReplyDelete
  4. Mä tykkäsin eneiten joko brilliantista tai enchantingista just noitten värien takia kun ne menis lähinnä minun maailmaani. Onneksi en voi tilata kun ei ole luottokorttia ;-)


    -merja-

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving a message for me! :)
Kiitokset kommentista! :)

Note: only a member of this blog may post a comment.