Thursday, 7 January 2010

~A is for almond cookies~

En ole skräpännyt yhtään mitään eilen enkä tänään. huiiih! Joten tänään kuvaksi pääsee äsken tekemäni mantelipikkuleivät. Käytin niihin sitä xylitolia kun se tuli tänään postin mukana :). Xylitol maistuu tosi hyvälle. Se ei ole yhtä makeaa kuin sokeri mutta hyvää. Piti sitten kokeilla heti. En ollut näitä edes aikaisemmin tehnyt mutta ihan hyviä niistä tuli ja minäkin pääsin niitä maistelemaan kun niissä ei ollut sokeria. hihii! +viekas ilme+ Minä olen kyllä ihan liian ovela +hihittelee+.
Ja tämä tottakai pääsee minun A viikoille koska englanniksi nämä ovat almond cookies.
I haven't scrapped at all yesterday or today. eeek! So, I am going to put here a picture of almond cookies which I just made. I used the xylitol which arrived today by mail :). It tastes really nice. it is not as sweet as sugar but it is very nice. No nasty aftertaste because it is a natural product. I had to test it immediately. I had never made these cookies before but they turned out quite nice and I got to eat some since there was no sugar. +grin+ I think I have a bit of a mischievous streak +LOL+.
These are part of my A fortnight as well... A for almond cookies.

6 comments:

  1. ompas hyvän näkösiä keksejä! nam nam! taidampa mennä katsomaan mitä meidän kaapista löytyy, jos sitä vaikka rupeis kans vähän leipoon. :)

    ReplyDelete
  2. Mmmmmm vähän nämä näyttää herkullisilta! ja oon kyllä nyt oppinut uusia asioita xylitolista, en tiennyt että sitä voi käyttää noinkin :O

    ReplyDelete
  3. Näyttävät syötävän hyviltä ja myös minä olen yllättynyt, että xylitolia voi käyttää näin.

    -merja-

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving a message for me! :)
Kiitokset kommentista! :)

Note: only a member of this blog may post a comment.