Sunday, 18 April 2010

~jumittunut...~


...jo ensimmäiseen pagemaps leiskaan. hih! Aloin ensimmäisenä tekemään sitä letter kokoista tuplaa. Joo, pitikin aloittaa vaikeasta. hih! Olen saanut paperit ja kuvat paikoilleen mutta siihen se taas kerran jumittui. iiiiik! Ei auta kuin yrittää edetä hitaasti.. josko ne oikeat koristeet jostakin löytyisi. voih. Baula neitinen!!! Ei lettereille tartte olla omaa kansiota, ostat vain sen kokoisia taskuja ja laitat samaan kansioon 12x12 leiskojen kanssa! :) Ja xing, juu ihan omaa tahtia vain! :)

edit: jippii! tuplaletteri leiska on valmis.. vihdoinkin! Ei siitä kyllä tullut niin kiva kuin olisin toivonut, mutta eipä sille voi mitään. Toinen leiska on jo puolivalmis. hihii! jee!

6 comments:

  1. Mutta tuplasivuista en kyllä aloita, missään nimessä.. :)

    ReplyDelete
  2. *hihittelee* Minä tein niin, että printtailin tosiaan kuvat moneen leiskaan valmiiksi. Sitten printtasin sen luonnossivun ja järjestin jalokuvat pinoon sen mukaan missä järjestyksessä luonnokset ovat. Se tupla letteri oli ensimmäinen. iiiik! Nyt se on vihdoinkin melkein valmis! Kiva kun pääsee tekemään sitten seuraavaa :).

    ReplyDelete
  3. Mie oon vaan tämmönen köyhä opiskelija niin mulla on vain tiimarin kansioita.. Niihin ei taida olla letter kokoisia taskuja. Tosin voishan niitä normeja vähän ommella tietenkin.. Täytyy miettiä.. :D

    ReplyDelete
  4. Tämän postauksen kuva näyttää lupaavalta! Muutamaa noista luonnoksista voisi kyllä kokeilla, vaikuttivat oikein kivoilta..

    ReplyDelete
  5. Haa, siis mullakin on Tiimarin kansioita. Mä olen hommannut monen sorttista taskua, sitten vaan justeeraa uusia reikiä, jos ei valmiit sovi, nehän jää kuitenkin piiloon. Eihän Tiimari myy lisätaskujakaan.

    Laura - jos jumittaa niin koita tehdä kahta yhtä aikaa. Mä tein eilen kahta vuorotellen, ja oli niin hauskaa, kun musteen kuivumista tms. ootellessa saattoi täysillä tehdä toista leiskaa. Ja tuntui että jumittaminenkin helpotti tällä metodilla.

    ReplyDelete
  6. Unohdin ihan kokonaan, että miehän oon käyttänyt jo yhtä luonnosta.. :D Tosin tein letterluonnoksella 12 tuumasen sivun.

    Puuhapetenvaimo: mie oon ainaki löytäny tiimarista myös lisätaskuja. Makso muistaakseni 3,90 e 10 kpl.. Eli periaatteessa niitä vois kyllä ommella ja lisäillä väliin.

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving a message for me! :)
Kiitokset kommentista! :)

Note: only a member of this blog may post a comment.