Monday, 19 April 2010

~LO: Jungle Jane~

 +huokaus+ noniin, tässä on nyt ensimmäinen niistä huhtikuun pagemaps leiskoista eli tuplaletteri. iiiiiik!  Jopas se olikin pelottava ja tosiaan jumituin ihan täysin kun olin saanut paperit ja kuvat paikoilleen. Jostakin syystä minun skräppäys on muutenkin vähän hukkateillä... en kertakaikkiaan meinaa saada leiskoista sellaisia että tykkäisin ihan kunnolla. Mietin että ehkä se johtuu siitä että minulla ei ole ollut mikään superiloinen olo nyt pariin viikkoon. Skräppään ehdottomasti parhaiten silloin kun olen iloinen! No, eiköhän se sieltä tule takaisin. Pitää silti skräpätä :).
+sigh+ ok, here is the first one of the April pagemaps layouts, ie. the double letter layout. eeek!!! It was so scary for me and I did get totally stuck after I had added all the papers and photos. I feel that there is something missing from my scrapping at the moment... I just feel like I can't make them look the way I want. I think it might be due to me not having felt too happy in the last couple of weeks. I need to be happy to scrap well. Oh well, I am sure it will come back and I am going to keep scrapping anyway :).

Käytin tähän leiskaan Origins pakin loput. On se vaan ihana sarja.. ja on minulla sitä vielä silti paljon jäljellä kun ostin jos kuinka paljon Scraptacularista. hihii! :). Lehdet on Prima, aakkoset Doodlebug ja käytin jostakin vanhemmasta pakista jalokiviä.. ja on siellä kiilleliimaakin käytetty :)
I used what was left of my Origins kit. It is just so lovely.. and well, I do still have plenty of it left as I bought a big stack of that paper from Scraptacular. grin. :) The leaves are by Prima, alphabet stickers by Doodlebug and the gems are from an older kit.. and there is also a bit of diamond Stickles on the leaves etc.

tässä vielä pari lähikuvaa:
and here are a couple of close ups:

12 comments:

  1. Tosi kiva leiska! Ihanat kuvat jälleen kerran... Minä en ole innostunut tuplaleiskoista, koska en ymmärrä, miten ne saa kivasti albumiin... Kun käyttää noita rengasalbumeita niin sivujen väliin jää iso rako - miten sinä laitat tuplaleiskat albumiin niin että aukeamaan ei tule väliin rakoa? Ompeletko taskut jotenkin yhteen vai miten?

    ReplyDelete
  2. Voi että minä tykkään niin niin paljon näistä sinun leiskoistasi! Aina kun tuntuu että olet jo kaikki ideat keksinyt ja täällä niillä ilostuttanut, laitat sitten tällaisia kuvia.. voi hyvänen aika!

    Minä taidan kuulua niihin epäonnisiin, jotka eivät tule koskaan parantumaan masennuksesta, on vain hyviä kausia ja sitten niitä ei niin hyviä.. Nyt olen kovasti yrittänyt taas taistella tuota inhottavaa tunnetta vastaan kun tuntuu että siellä se kurkkii taas nurkan takana.. Olen huomannut, että mitä ikävämpi olo, sitä enemmän teen koko ajan jotakin mistä yleensä on tullut hyvä mieli. Eli jos minun blogissani alkaa olla uusi leiska joka päivä, hyvin todennäköisesti silloin lennetään taas aika matalalla..

    Kaipa minun keinoni on siirtää ajatukset tekemiseen, silloin monesti tulee lähdettyä uusiin paikkoihin ja tehtyä jotakin mitä ei ennen ole tullut tehtyä..

    Toivottavasti sinunkin päiväsi alkaisi pikkuhiljaa näyttää vähän aurinkoisemmalta ( mutta ei liian lämpöiseltä, siellä sitä läkähdyttävän lämmintä taisi riittää ;) )

    ReplyDelete
  3. omuli: jeps, se onkin se niiden huono puoli... olen Scraptacularissa huomannut että moni jotka tekee melkein ainoastaan tuplaleiskoja, he käyttävät niitä ruuvattavia albumeja koska niissahän ne on aikalailla yhdessä keskellä. Mutta Scraptacularista voi ostaa näihin muihin albumeihin sopivia tuplaleiskataskuja. Ne on kiinni albumissa niinkuin tavalliset taskut mutta niissä on toinen tasku taitettuna päälle eli kun sitä haluaa katsoa, niin se pitää avata. Hitto että minä olen huono selittämään.. mutta tässä on kuva: http://www.exposuresonline.com/ExposuresOnline/Shopping/ProductDetail.aspx?CID=PHOTO+ALBUMS&SCID=Photo+Pages+-+12x12&ProductID=BC00339101&SourceCode=40509000003&mr:referralID=c75d5202-4b80-11df-9fc3-000423c27407

    ReplyDelete
  4. Vau, en tiennyt että tuollaisia tuplaleiskataskujakin on olemassa! Joka päivä oppii jotain uutta :)

    Toivottavasti olosi muuttuu taas iloisemmaksi... sellaistahan se elämä on, ylä- ja alamäkeä, onneksi huonompaa kautta seuraa yleensä se parempi kausi!

    ReplyDelete
  5. voi onnekas... masennus on tosi ikävä juttu. :( Olisi ihana jos pääsisi siitä eroon kokonaan, mutta tiedän että minulla se ei kyllä tapahdu jos en saa pudotettua painoa. Voi että kun se olisi helpompaa...

    ReplyDelete
  6. Oon ihan sanaton Laura!! Tykkään aivan valtavasti, tässä toimii ihan kaikki!

    Omulille ja muille: Aukeamat näyttää tosi kivoilta d-ring albumissa, kun muovitaskut surauttaa omepelukoneella kiinni reunasta!

    Kivaa viikkoa sulle Laura! =)

    ReplyDelete
  7. Tämä on aivan mahtavan upea! Ihan kyllä yks hienoimpia tuplaleiskoja, joita oon nähnyt :)

    ReplyDelete
  8. Lovely layout :) I think this one is a lot better than you realise Laura. It looks great, and of course it's even better when you see the real thing and not just a photograph :)

    I love the way you're experimenting with different styles and techniques, and how you always make them look good :)

    (Even if you don't always believe it yourself!)

    ReplyDelete
  9. That is so adorable, Laura... & I'm loving the leaves on there! :-)

    ReplyDelete
  10. Sokeriko se siellä viidakossa lymyää. Hyvännä8558888888888888888888888888888nen leiska. Aatukin laittoi omat merkkinsä

    ReplyDelete
  11. No mutta tulipa siitä upea, siis wow! Ehkä siis kannattikin jumittaa ;)

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving a message for me! :)
Kiitokset kommentista! :)

Note: only a member of this blog may post a comment.