Thursday, 15 April 2010

~pakkeja, pakkeja, pakkeja...~


Xing kyseli että missä ja miten minä säilytän pakkeja. Cropper hopperissahan se seisoskelee, mutta siihen on kertynyt jo niin paljon pakkeja että eihän ne siihen enää kunnolla mahdu. iiiik! Eilen päätin sitten käydä läpi kaikki ne pakit ja otin pois ne joissa ei ole enää niin paljon tavaraa jäljellä ja sellaiset vanhemmat pakit mitkä pitäisi kyllä jo saada pois tieltä. :) Tuossa ne nyt istuskelee vieressä pöydällä. Ajattelin tehdä niiden kanssa niin että kun tarkistelen haasteblogeja, ja sieltä löytyy joku kiva luonnos, niin etsin tuosta kasasta sitten siihen sopivan pakin ja samantien valokuvankin tietsikan uumenista. Ehkä ne saa sitten pikkuhiljaa käytettyä pois!
I got asked about where and how I store my kits. Well, they are all stuffed into a Cropper Hopper.. it has been absolutely overflowing. eeeek! Yesterday I decided to look through all the kits and took out the ones that don't have a lot of stuff left anymore and some older kits which I really should use already. :) Now those are sitting next to me on a little desk. I thought I would do so that when I come across a nice sketch in a blog etc, I will find a suitable kit and then a photo. I reckon I will get the kits used that way!

Mutta muuten olen tehnyt tähän mennessä niin, että kun pakissa ei ole jäljellä enää mitään isompaa (siis kartonkia tai paperia 12x12 koossa), olen sitten taittanut pussin puoliksi ja laittanut eri paikkaan. Mutta en saa niitäkään käytettyä loppuun. Pitäisiköhän vain tehdä niin että laittaisi aina ne pussinloput johonkin samaan paikkaan josta niitä sitten voisi kaivella kun tarvitsee jotakin pientä. hmm...
So far I have done so that when the kit doesn't have anything bigger left (12x12 I mean), I take the bag out and put it elsewhere to wait to be used for cards or something like that. But I never seem to get around to using those! No surprise since i have so much stuff. Maybe I should just empty the bags into one place so that I can dip there if I need something small. hmm...

Haaveena minulla on vieläkin se, että saisin käytettyä aina edellisen kuun pakit ennenkuin uudet tulevat.. mutta näitä edellisiä on kertynyt sen verran paljon että pitää kyllä ahkeroida kovasti että pääsen tavoitteeseeni :).
My dream still is to use all the previous month's kits before the new ones arrive. But I have so many older ones now that I really have to get busy if I ever want to get to my goal :). 

P.S: Uusi haaste on postitettu.

5 comments:

  1. Minua puolestani on mietityttänyt miten säilytät kaikki valmiit leiskasi, teillä varmaan on koti pullollaan ihania skräppialbumeita...

    ReplyDelete
  2. Minä olen miettinyt, että mistä sä noita pakkeja tilaat? Onko montakin paikkaa, ja montako sulle kuussa tulee?

    ReplyDelete
  3. Mirka, minä tilaan ainoastaan sieltä Scrap-roomista! Sieltä minulle tulee kerran kuussa se Flavours of the month pakki..jossa itse asiassa on siis 4 eri pakkia :). Muualta en tilaa, kun en ehtisi niitä käyttää ja tykkään näistä pakeista niin älyttömästi kun ne sopii just hyvin minun skräppäystyyliin.

    ReplyDelete
  4. Kiva kun vastasit! Pitää varmaan udella muiltakin pakkien käyttäjiltä samaa :)

    Minulla ei ole monia pakkeja, mutta periaatteessa niiden paikka on samassa kohdassa kuin keskeneräisten sivujen minigrippussit. Yksittäiset pakkeihin kuulumattomat paperit ja kartongit sekä paperisilppu ym. ovat eri paikassa.. Tästä päästäänkin kysymykseen, että onko sinulla tällä hetkellä käytössä ainoastaan pakit? Eli ei ole muita tarvikkeiden, joiden joukkoon pakin rippeet voisi lopuksi purkaa?

    "Ihan vähän utelias", mutta olen miettinyt tätä pakkien suhteen ;)

    ReplyDelete
  5. Kiitos vinkistä! Tilattiin Anniskan kans puoliksi kanssa nuo Scrap-roomin pakit, ja kopioin itselleni käyttöön tuon sun säilytysvinkin :) Mulla sattui olemaan samantyylinen mappilaatikko tyhjillään ja sinne laitoin pakit odottamaan. Eka pakki korkattu, mutta odottaa vielä kuvausta :)

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving a message for me! :)
Kiitokset kommentista! :)

Note: only a member of this blog may post a comment.