Saturday, 7 August 2010

~LO: Trainspotting~

Hyvänen aika miten reipas skräppääjätytsy minä nyt olen. Sain nimittäin taas leiskan valmiiksi. Tämä on nyt ensimmäinen näistä tämän kuun Pagemapseista! jee! jee! Kuvat onkin valmiina jo melkein jokaiseen luonnokseen.. pitää vain saada tehtyä!
Olen kaivellut vanhempia tarvikkeita sitä bootcampia varten. Täytyy sanoa että on ollut tosi kiva skräpätäkin niillä, koska niitä tarvikkeita ei ole tullut katsottua pitkään aikaan. Nehän tuntuu melkein uusilta! Ja kun ne on aakkosjärjestyksessä niin ei ole ihme että olen aloittanut American Craftseilla :). On ne vaan ihania! Niin ihanan pirtsakoitakin :). Aakkosetkin on AC.. thickerseja. Kokeilin tuollaista uutta (no, minulle uutta) otsikkojuttua, mutta leikkasin vähän liian läheltä kirjaimia. höh. Ensi kerralla paremmin.
Tämäkin leiska on geokätköilystä. hih! :) Nyt niitä tulee :).
I am such a good scrapping girl at the moment. I managed to get yet another layout ready. This is the first one of the August Pagemaps! Yay! Yay! I have photos ready for almost all the sketches, so now I just need to actually get them done. :)
I have been digging into some older stash for the bootcamp. I must say that it has been wonderful to scrap with those supplies as I haven't looked at them in ages. They almost seem new to me! :) They are in alphabetical order, so no wonder I am using American Crafts papers. They are so cute! The colours and prints make me happy :). Also the alphabets are by AC .. ie. thickers. I tried a new way (well, new for me) to put the title there, but ended up cutting too close to the letters. oh well, will do better next time.
This layout is also about geocaching. No revealing photos this time, so it was ok to show the title.

#2/50

10 comments:

  1. Voi Laura, tää(kin) on aivan mahtis! Tykkään niin hirmuisesti tuosta "talopaperista", itesellänikin sitä on...

    Siis upea!

    ReplyDelete
  2. Ihana sivu ja on niin kiva katsoa kun joku muukin on yhtä innoissaan kätköilystä kun minäkin =)

    ReplyDelete
  3. Ihanan värikäs leiska ja siinä on asiat hyvin tasapainossa :)
    Käsi ja purkki on leikattu kivasti :)

    ReplyDelete
  4. Tuo talopaperi on ihana ja sopii tosi hyvin tähän leiskaan! Geokätköily kuullostaa hauskalta :)

    ReplyDelete
  5. Oletpa tosiaan ollut ahkerana! Ihania leiskoja on tullut suorastaan liukuhihnalta. Mun täytyy nyt alkaa kaivaa tietoa tuosta teidän uudesta intohimon kohteesta, kätköilystä, mistä en tiedä yhtään mitää. Kuulostaa koukuttavalta!

    ReplyDelete
  6. Ihku, vähän graffitityylinen sivu. Kuvat ja kuviopaperi sopii mielettömän hienosti. Mä en kyl tajuu tota kätköilyy ollenkaan, mut taidankin olla ihan liian mukavuudenhaluinen kotinössö ;oD

    ReplyDelete
  7. Ihan mahtava uusi harrastus, ja tosi hienoja sivuja oot siitä tehnyt! Mulla on tuollanen ihana talopaperi varastoissa hilloontumassa... tää on hyvä esimerkki, miten voisin sitä käyttää niin että näyttää hyvältä.

    Toi on varmaan siitäkin hyvä harrastus, että tulee väkisin liikuttua kävellenkin; ihan kätköjen viereen tuskin autolla pääsee - ainakaan kaikkien. Tekis mulle tosi hyvää! Ja sitten on tietty taas hyvä syy istua skräppäämässä :D

    ReplyDelete
  8. Ihana sivu ja sopii aiheeseen ku nenä päähän :P

    Käys kurkkaas, skräpistystäni...

    ReplyDelete
  9. Merja ja pia, nyt heti kaivelemaan talopaperi esille ja skräppäämään :). hih! Minulla on sitä muuten vielä toinenkin arkki.

    Pia, kätköily on ihanaa!!! Minä olen tosi huonossa kunnossa ja kävely on vaikeaa, joten tämä tekee minulle hyvää koska ei kuitenkaan tarvi kävellä mitään älyttömiä matkoja!

    ReplyDelete
  10. One of my FAV AC papers ever! LOVE this one, Laura! :-)

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving a message for me! :)
Kiitokset kommentista! :)

Note: only a member of this blog may post a comment.