Thursday, 2 September 2010

~time to clean again?~

Pistin eilen ninarskun blogiin pyynnön ennen ja jälkeen kuvista.. siis askartelupöydästä. Päätinpä sitten illalla napata kuvan omastakin. Taas on alkanut kertymään tuota tavaraa. Minulla aina kasvaa vain nuo kasat ja sitten ne alkaa liukumaan ympäri pöytää. Onneksi kuitenkin tuossa vielä mahtuu askartelemaan :).
Yesterday I put a request for before and after photos in my friend Ninarsku's blog.. of her crafty desk, that is. In the evening I decided to take a photo of mine, too. Things are piling up again *sigh*. They always do and then the stuff starts sliding off the pile and it is all over the desk and soon floor, too. At least there is still space to get something done.

4 comments:

  1. Tuota mä kutsun vielä varsin siistiksi pöydäksi! :D Näkisitpä mun pöytäni... Kun sain oman askartelutilan, sain sinne myös isomman kirjoituspöydän ja olin aivan tärinässä isommasta pöytätilasta askarrella. Loppuviimein kuitenkin se itse tila pöydällä askarrella säilyi yhtä isona kuin ennenkin (eli noin postimerkin kokoisena), nyt pöydällä vain on enemmän tilaa erinäisille tavarakasoille! Edistystä kai sekin... ;)

    ReplyDelete
  2. Tasan samat sanat kuin Millalta tuosta pöydän siisteydestä! :D

    Ja upeita sivuja olet viime aikoina tehnyt :) - mä vaan en ole ehtinyt käydä ihastelemassa enkä varsinkaan kommentoimassa :( Tunnustuksen tahdon sulle kuitenkin antaa, käy poimimassa blogistani!

    ReplyDelete
  3. Mustakin toi on siisti. heh, mäkin raivasin eilen mun skräppipöydän.

    ReplyDelete
  4. Joo, tämä ei todellakaan ole vielä mikään kamala, koska tuossa ainakin mahtuu tekemään vielä :). mutta voi että nuo liukuvat kasat on kamalia. iiik!

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving a message for me! :)
Kiitokset kommentista! :)

Note: only a member of this blog may post a comment.