Monday, 13 February 2012

~LO: I made chips!~

Jee! Olen saanut tehtyä nyt kaikki scrap-roomin tammikuun haasteen. Olen erittäin ylpeä itsetäni. Jeeee!!!! Tämä on minun 12.leiska tälle vuodelle. Siihen saa kyllä olla tosi tyytyväinen. Tämä leiska tuli haasteeseen johon piti skräpätä jonkinlainen saavutus ja sitten tietenkin kirjoitella mitä siitä mieleen tuli. Minä kirjoitin reseptistä mitä välttelin monta kuukautta ja sitten kun vihdoinkin uskalsin sen tehdä, se olikin paljon helpompi kuin olin odottanut. Huomasin että minun kokkaustaidot on parantuneet huomattavasti! Pakki tällä kertaa on elokuulta, Simple Stories 100 days of Summer.

I have now done all the January challenges in Scrap-room. I couldn't possibly feel any prouder of myself. :) This is my 12th layout this year. Very happy with that! I made this one for a challenge where we were asked to scrap a milestone of some kind and journal a fair bit. My layout is about a recipe that I was avoiding for months and month and when I finally dared to try it, it wasn't so difficult at all and I realized that I had become a lot better in the kitchen. The kit I used is Simple Stories 100 days of Summer from August.

1 comment:

  1. Sun tahtisi on kyllä kadehdittava!
    Minä asetin itselleni tavoitteen tälle vuodelle;jos vaikka tekisi sen yhden leiskan kuukaudessa eli kaksitoista kaikkiaan! Alku on lupaava:)
    Jälleen ihanat paperit ja asettelu, ei voi kuin ihailla...tosin pikkasen alkaa tulla suolasen himo?!

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving a message for me! :)
Kiitokset kommentista! :)

Note: only a member of this blog may post a comment.