Sunday, 2 December 2012

~LO: Grenadi & My portrait~

Minähän olen yrittänyt vähän opiskella graafista suunnittelua, joten pitihän siitä koulustakin tehdä jonkinlainen leiska.
I have been trying to study graphic design, so of course I wanted to make a layout of my school as well.

+++++++++++++++
 
Ensimmäisellä lukukaudella opiskelin piirtämistä. Minä en siis ihan oikeasti osaa piirtää. En. Siis oikeasti.. en osaa piirtää ollenkaan. Olin ihan kauhuissani kun luin että minun piti seuraavaksi ottaa itsestäni kuva ja sitten piirtää se! Iiiiiiiiiiiik! Minä kun olen vähän tällainen hassuliini, niin tietenkään en voinut ottaa ihan normaalia kuvaa. hihii. Minusta on tosi kiva skräpätä näitä juttuja mitä olen tehnyt koulussa. :)

During the first semester I studied drawing. I really can't draw. No. Really. I can't! I was absolutely horrified when I found out that the next brief was to take a picture of myself and then draw it! Eeeeeeeeeeeeeeeeeeek! Me being a bit silly, of course, I had to take a bit of a funny photo. It is really nice to document some of these things that I have done for school. :)

13 comments:

  1. Jaa miten niin et osaa piirtää? Tuohan on ihan tosi hieno piirustus! :-) Näkisitpä mun piirustukset; minä en ihan oikeasti osaa piirtää, hih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihii! onneksi siitä tuli edes vähän 'näköinen'... ruudukon kanssa piirtäminen on vähän helpompaa. Ilman sitä en olisi kyllä saanut yhtään mitään piirrettyä! hui!

      Delete
  2. Onpa ollut niin ikävä sun leiskoja; kaikkia noita piirrusteluja ja sun tyylisiä juttuja!

    Hauska nähdä noiden kuvien tulevan käyttöön, toi piirrusteltu kuva on niin hieno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pitää kyllä yrittää tehdä monesta koulujutusta leiska.. varsinkin kun ne muuten aivan unohtuu. höh.
      Ja minustakin on tosi kiva palata taas blogimaailmaan!

      Delete
  3. Ihan mahtava kuva ja piirustus! :D Leiskat myös oikein tyylikkäitä.

    ReplyDelete
  4. Ihan mahtava piirrustus! Wau! Kivoja leiskoja ja kiva, kun opiskelusta jää näin muisto:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon! :) Hihityttää kyllä vielä tuo minun piirrustus aina kun sen näen.

      Delete
  5. Hienoja leiskoja. Tuon piirroksenhan olen nähnyt jo aikaisemminkin. Tykkäsin tuosta toisestakin leiskasta.
    Pirkko

    ReplyDelete
  6. tää on ihan mahtava! ja vielä mitä, kyllä sä osaat piirtää! kiva kun oot takas! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! :) Hih! Kyllä minun piirrustustaidot on vielä kaukana hyvästä. :)

      Delete
  7. hahaa. tosi hauska motiivi!!!

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving a message for me! :)
Kiitokset kommentista! :)

Note: only a member of this blog may post a comment.