Tuesday, 4 December 2012

~LO: Love session~

Sokeri se on minun pikkuinen kotiterapeutti. Meillä on usein tällaisia terapiasessioita sängyllä. :) Minä menen peiton alle ja Sokeri tulee makoilemaan mahan päälle. Minä sitten rapsuttelen Sokeria ja Sokeri tuijottaa minua unisilla silmillä. Erittäin hyvää terapiaa ja aina tulee parempi mieli! Kiva kun Pauli otti kerran meistä kuvia, niin saipahan tämänkin tallennettua leiskaan. Tästä leiskasta tykkäsin muutenkin. Nuo paperit on niin ihananvärisiä. Ne on jotakin American Crafts sarjaa.
Sokeri is my lovely little home psychologist. We often have these therapy sessions on the bed. :) I go under the quilt and she lies on my belly. Then I rub her and she stares at me with sleepy eyes. It is the most amazing therapy and always relaxes me and makes me feel happier. I am so happy that Paul took these photos, so that I could preserve this memory on a layout, too. I am actually pretty happy with this layout... I like the colours of these papers. It is some American Crafts range.

Tänään käytiin Paulin kanssa katsomassa uusin Bond elokuva eli Skyfall. Odotukset eivät olleet korkealla koska en erityisemmin tykännyt siitä edellisestä. Mutta me kumpikin oltiin iloisesti yllättyneitä sillä Skyfall oli tosi hyvä! Ja se Adelen laulama tunnusmusiikkikin oli kyllä ihana... just sopiva Bond elokuvaan. Sitä tulee kyllä hyräiltyä varmaan monta päivää...   Oli muutenkin ihana käydä elokuvissa pitkästä aikaa. Sitten kun ukolla on taas töitä, meidän pitää kyllä alkaa käymään elokuvissa taas viikottain.
Today Paul and I went to see the latest Bond film, ie. Skyfall. I didn't have high expectations as I didn't really like the previous film. But we were happily surprised as Skyfall was a really good one! And I love Adele's theme song.. it was perfect for a Bond film. I know I will be humming it for days. It was so nice to go to the cinema. It has been way too long since we last went. When Paul gets work again, I think we need to go to cinema every week.

6 comments:

  1. Nice to see you blogging again, Laura! I love the recent pages you've posted. Will keep you in my prayers that Paul gets work soon!

    Hugs...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Deana! :) It has been a miserable year workwise for Paul... so hope that next year will be better!

      Delete
  2. Höh, miksei minulla ole tuommoista kotiterapeuttia. Ei ole kuin ukkeli, eikä se kyllä tule minun mahan päälle makaamaan, hih. Mutta onhan minulla sentään ihana nalleni. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oih, minun kotiterapeutti on kyllä ihan ehdoton... en pärjäisi ilman sitä! Jos menen sohvallekin makoilemaan, terapeutti tulee sinnekin ensin mahan päälle ja sitten jalkopäähän. :) Tuo minulle aina rauhallista oloa.

      Delete
  3. Ihana nähdä taas sun heränneen, olen seurannut sua pidemmän aikaa edellisen, toisessa osoitteessa olleen blogini aikaankin jo.
    Jatka samaan malliin =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. On kyllä niin älyttömän kiva että minulla on vielä lukijoita! Jippii!!! Minäkin luultavasti aloitan pian uuden blogin. Nyt minulla on ollut pari niitä ja haluaisin kaikki samaan paikkaan. Kunhan vain saisi nyt aikaiseksi.

      Delete

Thank you so much for leaving a message for me! :)
Kiitokset kommentista! :)

Note: only a member of this blog may post a comment.